.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش مجلس به حقوقهای نجومی ؛
یوسفیان‌ملا: طرح مقابله با «حقوقهای نجومی» با ۱۰۰ امضا تقدیم هیئت رئیسه می‌شود
شمال نیوز: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از تدوین طرح مقابله با حقوق‌های نجومی به هیئت رئیسه مجلس با امضای ۱۰۰ تن از نمایندگان خبر داد.

شمال نیوز: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از تدوین طرح مقابله با حقوق‌های نجومی به هیئت رئیسه مجلس با امضای ۱۰۰ تن از نمایندگان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، عزت‌الله یوسفیان‌ملا عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در گفت‌وگو با تسنیم از تقدیم طرح یک‌فوریتی مقابله با حقوقهای نجومی به هیئت رئیسه مجلس خبر داد و گفت: طرح یک‌فوریتی مقابله با حقوقهای نجومی با امضای یکصد تن از نمایندگان مجلس تهیه و تدوین شده و فردا تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود.

وی افزود: طرح یک‌فوریتی مقابله با حقوقهای نجومی با محورهای «تعیین سقف 10 میلیون تومانی برای حقوقها»، «استرداد حقوقهای بیش از سقف تعیین شده» و «اختصاص سهم مازاد حقوقهای بالای 10 میلیون به افرادی با حقوق کمتر از یک و نیم میلیون و بازنشسته‌های با حقوق کمتر از یک‌ونیم میلیون» تهیه و تدوین شده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در پایان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی بنده این است که طرح یک‌فوریتی مقابله با حقوقهای نجومی 3 هفته آینده در جلسه علنی مجلس تصویب شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.